Sådan fremskynde beslutningsprocessen proces

Den første hård lektie lærte jeg da jeg startede min egen træning firma var, at virksomheder kan tage en lang tid at træffe en beslutning! Men nå et møde gik, men meget tid, jeg sætter i et forslag, det syntes beslutning beslutningstagere ikke delte min hurtigst muligt når det kom til at gøre en indsats.

I denne artikel jeg deler den ‘hemmelige’ metode, som jeg stødte på ved et uheld og hvordan det hjalp mig fremskynde beslutningsprocessen og sætte kontanter i banken hurtigt beslutning!

En af de største udfordringer med sælger er, at ofte klienten ikke har den samme følelse af hastende karakter, som du gør. Enhver, der sælger skræddersyede løsninger har oplevet dette. Der er en god chance for du har skrevet et forslag, sætte timers arbejde i det, og når du følger op du høre, “, næste måned” eller “Vi vil træffe en beslutning i næste uge”, eller “Det er på hold.”

Din største konkurrence er ikke anden leverandøren. Det er status quo. De fleste mennesker ville hellere holde med hvad de vide end tage risikoen for at foretage en ændring, så det er nemt at holde sætte dig.

Jeg indså hurtigt, jeg ikke har midler til at finansiere længe besluttende tid. I nogle tilfælde kan det tage 6 eller 12 måneder før jeg så nogen reel business gevinster, og jeg vidste at jeg skulle være tør for kontanter godt inden da. Jeg havde brug for en måde at vende tingene rundt – hurtigt.

I desperation, jeg tænkte: “Hvad hvis jeg leje et værelse på et hotel, køre en dag på min specialist emne, og gøre det som et åbent program?” Jeg havde intet at tabe, så jeg gav det en chance.

Kører min egen åbne kurser DID hjælp holdning mig som en ekspert og få uvurderlig erfaring ‘i feltet.’ Det hjalp mig med at fremvise min ekspertise. Der var nogle mennesker, der kom på banen og sagde: “det er fantastisk. Vi har brug at bringe dig in-house.” Så fremskyndede det processen til oprettelse af lønnet arbejde.

Hvis du markedsføre dine åbne programmer godt, kan ikke blot du sikre at din begivenheder sælge ud hver gang, men du kan også bruge disse begivenheder som en platform for din in-house tjenester.

Da jeg pakkede min in-house træning i en lettere at købe, off-the-shelf løsning, genererede det umiddelbare fordele. Jeg fik den primære likviditet kommer fra bookinger for mit kursus, efterfulgt af de sekundære fordele af bookinger for in-house kurser.

Hvis du er en træner, coach, konsulent eller tilbyder enhver form for professionel service skal du seriøst tror, om at tilbyde din ekspertise via et åbent seminar, workshop eller kursus. Markedet det den rigtige vej og det vil sætte øjeblikkelig kontant i banken, og hjælpe dig med at generere opfølgende “in-house” business.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *